منگل, جنوری 01, 2019

""ترجیحَ اول"

آج سے صرف سو سال بعد اس تحریر کو پڑھنے والا ہر شخص زیرِزمین مدفون ہوگا۔الا ماشاء اللہ۔"
ہماری ہڈیاں ریزہ ریزہ ہوکر رزق خاک ہوچکی ہوں گی. تب تک ہماری جنت یا جہنم کا فیصلہ بھی معلوم ہوچکا ہوگا۔
جبکہ اس دوران سطح زمین کے اوپر ہمارے چھوڑے ہوئے گھر کسی اور کے ہوچکے ہوں گے. ہمارے کپڑے کوئی اور پہن رہا ہوگا اور ہماری محنت اور محبت سے حاصل شدہ گاڑیاں کوئی اور چلا رہا ہوگا۔ تب ہم کسی کے حاشیہ خیال میں بھی نہ ہوں گے۔بھلا آپ اپنے پڑدادا یا پڑدادی کے بارے میں کبھی سوچتے ہیں کیا....؟ تو کوئی ہمارے بارے میں کیوں سوچنے لگا ؟ آج زمین کے اوپر ہمارا وجود، جس کی بنیاد پر یہاں ہمارا ہر وقت کا شوروشغب، ہٹو بچو کی صدائیں اور ان گھروں کو آباد کرنے کے لیے ہماری محنت ومشقت، یہ سب کچھ ہم سے پہلے کسی اور کا تھا اور ہمارے بعد یقینی طور پر کسی اور کا ہونے والا ہے۔
کوئی ایسا ہونے سے روک سکتا ہے تو روک کے دکھائے۔
اس دنیا سے گزرنے والی ہر نسل بمشکل اس پر ایک طائرانہ سی محض الوداعی نظر ہی ڈال پاتی ہے۔ خواہشات کی تکمیل کا موقع بھلا کسی کو اس دار الفناء میں کہاں مل سکتا ہے؟ ہماری زندگی درحقیقت ہمارے تصورات وخواہشات کے مقابلے میں بہت ہی مختصر ہے.۔
سال 2119 میں ہم سب پر اپنی اپنی قبر میں اس دنیا اور اپنی خواہشات کی حقیقت آشکار ہوچکی ہوگی۔
ہائے افسوس!!!اس دھوکے کے گھر میں کیسی احمقانہ خواہشات اور کیسے جاہلانہ منصوبے ہم نے بنا رکھے تھے؟؟
تب ہم پر یہ حقیقت بھی عیاں ہوجائے گی کہ اے کاش!ہم نے اپنی ترجیحات میں اللہ اور اس کے رسول کی وفاداری کو سب سے مقدم و راجح رکھا ہوتا تو آج سب کچھ دنیا میں چھوڑ کر آنے کے بجائے قبر کا  زادِراہ   اور اعمال صالحہ کی شکل میں صدقہ جاریہ بھی ساتھ لاسکتے. تب ہمیں یہ بھی معلوم ہوچکا ہوگا کہ دنیا اس لائق ہرگز  نہ تھی کہ اس کے لیے اتنا سب کچھ جان، مال، وقت اور تمام صلاحیتیں داؤ پہ لگا دی جاتیں۔آج 2019 میں یہ مضمون پڑھنے والے بہت سے لوگ 2119 میں یہ تمنا کررہے ہوں گے :۔
"رَبِّ ارْجِعُونِ لَعَلِّي أَعْمَلُ صَالِحًا فِيمَا تَرَكْتُ ۚ "
اے میرے پروردگار!مجھے واپس دنیا میں بھیج دے تاکہ میں جو کچھ وہاں چھوڑ آیا ہوں اس میں واپس جاکر نیک اعمال کرسکوں. "۔
لیکن اس درخواست کا جواب بہت سخت ملے گا:۔
"كَلَّا ۚ إِنَّهَا كَلِمَةٌ هُوَ قَائِلُهَا ۖ وَمِن وَرَائِهِم بَرْزَخٌ إِلَىٰ يَوْمِ يُبْعَثُونَ0"
(المؤمنون:99-100)
۔"ہرگز نہیں! یہ صرف ایک بات ہے جو یہ کہہ رہا ہے (قابل عمل سنجیدہ بات نہیں ہے). اب تو قیامت تک ان کے پیچھے باڑ لگادی گئی ہے. "۔
۔2119 میں قبر میں وہ یہ تمنا بھی کرے گا:۔
۔"يَا لَيْتَنِي قَدَّمْتُ لِحَيَاتِي" (الفجر:24)۔ہائے میری ہلاکت وبربادی! میں اپنی زندگی کے لئے کچھ آگے بھیج دیتا. "۔
موت کا فرشتہ میرے اور آپ کے نیک ہونے کے انتظار میں نہیں ہے۔
آئیے!موت کے فرشتہ کے انتظار کے بجائے موت کی تیاری کریں اور اعمال صالحہ والی زندگی اختیار کرلیں"۔

 پسِ انتخاب۔۔۔
 دل ودماغ کو جھنجھوڑنے والے الفاظ۔ لکھاری کا نام معلوم نہیں ہو سکا۔ اللہ پاک لکھنے والے کو جزائے خیر عطا فرمائے آمین۔

کوئی تبصرے نہیں:

ایک تبصرہ شائع کریں

"سیٹل اور سیٹل منٹ"

سورۂ فرقان(25) آیت 2۔۔   وَخَلَقَ كُلَّ شَىْءٍ فَقَدَّرَهٝ تَقْدِيْـرًا ترجمہ۔ اور جس نے ہر شے کو پیدا کیا اور پھر اس کے لیے ایک اند...